Selasa, 02 Februari 2016

Cara Membuat Slime

Cara Membuat Slime - Bagaimana untuk membuat lendir yang sering digunakan oleh orang-orang dalam membuat lendir. Sesungguhnya di antara kita semua bercakap tentang lendir yang tidak asing di telinga kita dengar, kerana permainan anak-anak selamat berada dalam permintaan yang besar dengan kanak-kanak. Jadi ibu bapa akan rugi apabila kanak-kanak itu mahu lendir dan ibu bapa tidak tahu di mana untuk mendapatkan lendir. Kini boleh didapati di kedai-kedai tidak boleh menghilangkan kebimbangan kami kerana terdapat juga lendir pihak yang tidak bertanggungjawab yang meletakkan boraks dalam campuran lendir. Cara Membuat Slime Tanpa Borax dilakukan supaya lendir boleh tahan lama tetapi dengan boraks percampuran dalam lendir pasti akan mempunyai kesan negatif ke atas kanak-kanak. Olehnya bahawa ibu bapa perlu lebih berhati-hati dalam memilih lendir untuk anak-anaknya. Walau bagaimanapun, ibu bapa tidak perlu bimbang lagi kerana informasiana.com akan membentangkan maklumat tentang bagaimana untuk membuat lendir yang selamat dan mudah. Artikel ini akan membantu anda dalam membuat lendir untuk anak anda.

Sebelum kita membincangkan bagaimana Cara Membuat Slime yang selamat dan mudah, jadi ia adalah baik kita membincangkan terlebih dahulu apa lendir? Lendir adalah sekeping bahan yang tebal dan melekit tertumpu atau sama dengan lekatkannya berasa sejuk dan kelihatan menjijikkan apabila disentuh. Lendir kadang-kadang dipanggil Oobleck atau Tidak "dan dibahasa rumah Walaupun mukus.

Berdasarkan bagaimana Cara Membuat Slime Tanpa Borax dibentangkan di atas, sudah tentu, anda semua boleh membuat lendir. Kerana cara ia adalah sangat mudah untuk membuat lendir, tetapi banyak cara di luar sana yang tidak selamat untuk kanak-kanak. Dengan membuat lendir yang ada di atasnya akan menghapuskan kebimbangan ibu bapa tentang bahaya bahan lendir tanda. Anda telah melihat diri pada bahan-bahan yang digunakan untuk membuat lendir yang di atas. Tunggu apa lagi, segera cuba langkah-langkah di atas, dan memberikan yang terbaik kepada bayi anda.

cara selengkapnya, klik : http://www.pharesjaunes.com/2016/02/cara-membuat-slime-tanpa-borax.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar